Η επιχειρηματική πρωτοβουλία και η καινοτομία είναι οι “κινητήρες” κάθε Οικονομίας. Όμως δεν αρκεί κάποιος να έχει ιδέες. Πρέπει να γνωρίζει να τις αξιολογεί, να τις προβάλλει στο επιχειρηματικό περιβάλλον, να αναλύει τη σχέση κόστους / αποτελέσματος από την πιθανή εφαρμογή τους και να οργανώνει τη μετατροπή των ιδεών σε βιώσιμα επιχειρηματικά projects. Αυτό είναι το αντικείμενο του BSc Business Management με εξειδίκευση στην Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία. Προσφέρει στους σπουδαστές τη γνώση, τις δεξιότητες και τη νοοτροπία που απαιτούνται για να είναι δημιουργικοί στην επιχειρηματική τους σκέψη, να αναγνωρίζουν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και να τις μετατρέπουν σε επαγγελματικές επιτυχίες.
Οκτώβριος για το Χειμερινό Εξάμηνο ή
Φεβρουάριος για το Εαρινό Εξάμηνο
4 έτη για εγγραφές Οκτωβρίου ή Φεβρουαρίου ή
3 έτη για εγγραφές Οκτωβρίου ή Φεβρουαρίου όσον αφορά υποψήφιους με βαθμό απολυτηρίου minimum 15 και πτυχίο Αγγλικών
• On Site
• Online (Υποστηρικτικά της διδασκαλίας)
• Βιντεοσκόπηση Μαθημάτων (Υποστηρικτικά της διδασκαλίας)
Πρωινό ή / και Βραδινό
Ελληνικά τα πρώτα δύο (2) έτη και
Αγγλικά τα τελευταία δύο (2) έτη ή
Αγγλικά για το σύνολο των τεσσάρων (4) ετών
Εκπαιδεύει τους σπουδαστές στις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τις λειτουργίες μίας επιχείρησης και γενικότερα την επιχειρηματική δραστηριότητα.
Καλλιεργεί στους σπουδαστές ένα μεγάλο φάσμα δεξιοτήτων, από τη δημιουργία ενός λειτουργικού business plan μέχρι την ικανότητα παρουσίασης και την “πώληση” μιας ιδέας σε πελάτες ή πιθανούς χρηματοδότες.
Μεγάλη σημασία δίνεται στις νέες τεχνολογίες καθώς η χρήση τους πλέον είναι απαραίτητη σε κάθε στάδιο της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Διερευνά σύγχρονες εταιρικές έννοιες, όπως η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η επιχειρηματική ηθική, η αειφορία, η παγκοσμιοποίηση, το ηλεκτρονικό εμπόριο, η επιχειρηματική καινοτομία.
Η διδασκαλία γίνεται με ένα συνδυασμό μεθόδων, με σκοπό την όξυνση της δημιουργικότητας και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των σπουδαστών. Επιπλέον, συμπληρώνεται με ομιλίες και σεμινάρια από στελέχη της αγοράς.
Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται εκπαιδευτικές εκδρομές και επισκέψεις σε εταιρείες, ειδικά σ’ εκείνες που διακρίνονται για τον καινοτόμο χαρακτήρα τους.
H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας) στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Η Δρ. Χριστίνα Κωνσταντινίδου έχει λάβει το διδακτορικό της τίτλο (DBA) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Nottingham Trent University. Είναι κάτοχος MBA με Distinction από το Kingston University και BA Honours First Class στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Kingston University. Παράλληλα έχει λάβει το πτυχίο BH Honours First Class Ανθρωπιστικών Σπουδών στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό με πλήρη υποτροφία από το ΕΑΠ. Την περίοδο αυτή ολοκληρώνει το δεύτερο μεταπτυχιακό της πάνω στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στο ΕΑΠ.
Έχει μακρά επαγγελματική προϋπηρεσία στον ξενοδοχειακό και τουριστικό χώρο. Επί 23 συναπτά χρόνια έχει διατελέσει Γενική Διευθύντρια στο ξενοδοχειακό συγκρότημα Porto Hydra (4 αστέρων, 300 δωματίων – 700 κλινών) με πολλές βραβεύσεις και διεθνείς αναγνωρίσεις.
Επιτέλεσε Γενική Διευθύντρια στην εταιρεία “Time Share Hellas S.A.” για 3 έτη και συντέλεσε στην ανάδειξη εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών.
Για 21 συνεχή έτη ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ανώνυμης εταιρείας Ακτή Πλέπι που συνέβαλε δραστικά στην ανάπτυξη του τουριστικού γίγνεσθαι του νομού Αργολίδας και επί 8 έτη Διευθύνουσα Σύμβουλος της ανώνυμης εταιρείας «Διαχειριστική Α.Ε.». Από το 2017 συνεργάζεται με το BCA College ως ακαδημαϊκό στέλεχος. Tο 2018 ανέλαβε τη διεύθυνση του τμήματος Hospitality & Tourism Management του BCA, ενώ από το τέλος του 2019 έχει αναλάβει τη Γενική Διεύθυνση του BCA College.
Όσον αφορά το διδακτικό της έργο διαθέτει εκπαιδευτική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα, έχει υπάρξει βασική ομιλήτρια σε συνέδρια και workshops ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων και έχει συνεργαστεί εκπαιδευτικά με το «Univeristy Degli Studio Guglielmo Marconi».
Έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες.
Επίκεντρο του ενδιαφέροντος της είναι η εκπαίδευση ενηλίκων, οι νέες τάσεις του blended learning καθώς και ο τουριστικός και ξενοδοχειακός κλάδος.