Front Office Certificate
υπό την αιγίδα της ΕΞΑΑΑ και με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων

Essential Front Office Operation Management

Front Office Certificate
υπό την αιγίδα της ΕΞΑΑΑ*
και με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων**

* Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ)
** Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηναίων

Essential Front Office Operation

Το Τμήμα Υποδοχής ενός ξενοδοχείου είναι η «βιτρίνα» του. Δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στον επισκέπτη και χειρίζεται τα περισσότερα θέματα που αφορούν τη διαμονή του. Αν έχετε θετική προσωπικότητα, τώρα μπορείτε να αποκτήσετε και τα επαγγελματικά εφόδια για καριέρα στο Front Office ξενοδοχείων, με ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα υβριδικής (blended learning) εκπαίδευσης 52 ωρών που ολοκληρώνεται σε δυο μήνες.

Σε ποιους απευθύνεται

Το προτεινόμενα Σεμιναριακά Workshops απευθύνονται σε άτομα που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο με εξειδίκευση στη Reception – Front Office. Σε άτομα που αντιλαμβάνονται την ανάγκη reskilling ή/και upskilling και επιθυμούν να ενδυναμώσουν τον εαυτό τους με γνώσεις και δεξιότητες χρηστικές και άμεσα εφαρμόσιμες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να έχουν μικρή προϋπηρεσία στον συγκεκριμένο χώρο ή να έχουν δουλέψει σε άλλα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να επιθυμούν να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για να μεταπηδήσουν στη Reception – Front Office.

Το συγκεκριμένο Workshop είναι ένα εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης, που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν όλες τις αναγκαίες γνώσεις για τη στελέχωση του Front Office ενός ξενοδοχείου ή σε ξενοδοχειακά στελέχη που επιθυμούν να αναβαθμίσουν σημαντικά το επίπεδο των γνώσεων τους και τις ικανότητες διαχείρισης των απαιτήσεων ενός τόσο νευραλγικού ξενοδοχειακού τμήματος.

Certificate:

Front Office Certificate

Μέθοδος Παρακολούθησης:​

Διαδικτυακά ή/και Διά Ζώσης

Διάρκεια:​

Συνολικά 52 ώρες μοιρασμένες σε 13 ημέρες

Ημερομηνίες:​

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022
Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022
Δευτέρα 07 Φεβρουαρίου 2022
Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022
Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022
Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Ωράριο:​

17:30 – 21:30​

Στοιχεία Επικοινωνίας:​​

Τηλ: +30 210 7253 783​
E-mail: seminars@bca.edu.gr

Τα εργαλεία που θα διδαχθείτε

front-office

Δομή Σεμιναρίου

 

Instructor

Θέμα

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

17:30 – 21:30

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Μια γενική περιγραφή του Ξενοδοχειακού Κλάδου και των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.
  • Θα αναλυθεί η ιδιαιτερότητα και η σημασία των Τουριστικών Υπηρεσιών
  • Θα γίνει προσπάθεια να κατανοήσουμε το ζήτημα της ποιότητας. Τι συνιστά ποιότητα, με βάση ποια κριτήρια και για ποιους.
  • Θα παρουσιαστούν και αναλυθούν οι Λειτουργίες και οι Θέσεις Εργασίας του Front Office (προσόντα, αρμοδιότητες και καθήκοντα Προσωπικού).
  • Θα γίνει περιγραφή του Guest Cycle. Τις διάφορες “φάσεις” κατά τη διάρκεια της διαμονής, που περνά ένας πελάτης από τη στιγμή που ξεκινά να διερευνά τις διακοπές του σε ένα ξενοδοχείο, την άφιξη του, τη διαμονή του καθώς και την αναχώρηση του από το ξενοδοχειακό συγκρότημα.
  • Θα επισημανθεί η σημασία της Ομαδικής Εργασίας και της Διατμηματικής Συνεργασίας

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

17:30-21:30

Πάρις Χατζηπαρές

  • Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων- αντιμετώπιση κρίσεων – έκτακτων αναγκών –> Χρόνιοι και περιστασιακοί δύσκολοι άνθρωποι, χαρακτήρας έναντι συμπεριφοράς, η αρχή του 90/10, σύστημα L..E.A.R.N. για την εξυπηρέτηση πελατών, μέθοδοι αυτοπειθαρχίας, συστήματα πεποιθήσεων, διαχείριση ενός θυμωμένου πελάτη (Τι θέλει ένας εκνευρισμένος πελάτης, αντιμετωπίζοντας τα συναισθήματα μας, οι δύσκολοι πελάτες ως ευκαιρίες για ανάπτυξη χρόνιων επαγγελματικών σχέσεων).
  • Διάγνωση των αναγκών του πελάτη – Γλώσσα σώματος πελάτη και ξενοδοχοϋπαλλήλου–> Μέλος της επιχείρησης = εικόνα επιχείρησης, διαβάζοντας τον πελάτη σε αρνητικό χρόνο, οι εκφράσεις του προσώπου που χτυπάνε το κουδούνι του κινδύνου, κρίνοντας το βιβλίο από το εξώφυλλο του, οι αφανείς- απαράβατοι κανόνες που πρέπει να γνωρίζουμε, τεχνικές διαχείρισης και αύξησης της συμπάθειας στους πελάτες.
  • Αναγνώριση και κατάταξη πελατών κατά τύπους. –> Οι 4 κατηγορίες χαρακτήρων πελατών, “διάβασμα” και διαχείριση πελατών κατά NLP.

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

17:30-21:30

Νίκος Γκιόκας

  • Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακού Digital & Performance Marketing. Εσωτερικός (Rate Parity) & Εξωτερικός Ανταγωνισμός. Εργαλεία Τεχνολογίας για την Διαχείριση Ανταγωνισμού (OTA Insight).
  • Online Sales & Distribution. Στρατηγική Διαχείριση Καναλιών Διανομής για την μεγιστοποίηση των εσόδων. Εργαλεία Τεχνολογίας: Booking Engine & Channel Manager.

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

17:30-21:30

Πάρις Χατζηπαρές

  • Κώδικες Ντυσίματος και οδηγίες – Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες –> Η σημασία της εικόνας μας, αρχές επαγγελματικού ντυσίματος, προσωπική υγιεινή, το κόστος της ασυμβατότητας, 7+7 συμπεριφορές στον χώρο της φιλοξενίας, μέθοδοι αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο του επισκέπτη.
  • Διατμηματική επικοινωνία. Η σημασία της καλής και αποτελεσματικής συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου –> Ψυχολογία αγέλης, καταλαβαίνοντας “τα θέλω” των συνεργατών μας, ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση στον εργασιακό χώρο, το συναίσθημα του θυμού και το κόστος που φέρει στους επισκέπτες και στην ομάδα, αρχές ενδυνάμωσης ομάδας, μικρές ομάδες-μεγάλες ευκαιρίες.

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Τμήμα Υποδοχής-Στόχοι Τμήματος Υποδοχής-Βάρδιες-Εξοπλισμός Reception-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

17:30-21:30

Νίκος Γκιόκας

  • Ο κρίσιμος ρόλος των Online Travel Agencies ως εργαλεία Marketing & πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε για την υλοποίηση της Στρατηγικής Αύξησης της Κερδοφορίας & της Αναγνωρισιμότητας του Ξενοδοχείου μας.
  • Βασικές αρχές Revenue Management: Segmentation, Demand Forecasting, Pricing & Inventory Management

Δευτέρα 07 Φεβρουαρίου 2022

17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Κύριοι Τύποι Δωματίων Ξενοδοχείου-Βασικοί Όροι Συμφωνίας Ενοικίασης Δωματίων-Νέα Φιλοσοφία Διαμονής-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Πρόσληψη-Εκπαίδευση-Παρακίνηση Προσωπικού Τμήματος Υποδοχής-Προσαρμογή και Προσανατολισμός-Λίστα και Ανάλυση Εργασίας-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος PROTEL PMS

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Τμήμα Κρατήσεων-Εγγυημένες και Μη Εγγυημένες Κρατήσεις-Άμεσες Κρατήσεις-Διαδικασία Τηλεφωνικής Κράτησης και Κράτηση Πελάτη Walk-In-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Έμμεσες Κρατήσεις-Online Travel Agencies-Ομαδικές Κρατήσεις-Φαινόμενο Overbooking-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

17:30-21:30

Μάριος Παπακωνσταντίνου

  • Εισαγωγή στις Υπηρεσίες-Χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών-Το Πακέτο Υπηρεσιών-Αλυσίδα Εξυπηρέτησης Κέρδους-Χρήση Ξενοδοχειακού Προγράμματος OPERA PMS

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

17:30-21:30

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Standard Operating Procedures (SOP) τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε
  • KPI (Key Performance Indicators) – Βασικοί Δείκτες Απόδοσης τι είναι, που χρειάζονται και πως μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε
  • Ξενοδοχειακή Νομοθεσία

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

17:30-21:30

Δρ Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Η σημασία της Διατμηματικής Επικοινωνίας και τεχνικές για την επίτευξη της
    Team Building και Teamwork
  • Negotiation με τους συνεργάτες, Negotiation με τους πελάτες
  • Σύνδεση – σύνοψη όλου του μαθήματος και ολοκλήρωση.

Γνωρίστε την ομάδα των εισηγητών

Νίκος Γκιόκας

Νίκος Γκιόκας

Business Development Manager RevitUp, Καθηγητής BCA College
Δείτε Περισσότερα
Μάριος Παπακωνσταντίνου

Μάριος Παπακωνσταντίνου

Front Office Manager, Καθηγητής BCA College
Δείτε Περισσότερα
Πάρις Χατζηπαρές

Πάρις Χατζηπαρές

Coaching Instructor BCA | Communication & Self-Development Coach
Δείτε Περισσότερα

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​