Soft Skills in Hospitality

BCA College > Executive Education > Soft Skills in Hospitality
Happy family checking in hotel at reception desk

Soft Skills: το «κρυφό» ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του επαγγελματία.

Soft Skills ονομάζονται οι δεξιότητες που δεν σχετίζονται με τις τεχνικές γνώσεις (Hard Skills) που προέρχονται από την εκπαίδευση ενός ανθρώπου, αλλά πηγάζουν από την προσωπικότητά του. Έχουν ιδιαίτερη σημασία στο επαγγελματικό περιβάλλον διότι διευκολύνουν ή εμποδίζουν τη συνεργασία, την κατανόηση, την επικοινωνία και επιδρούν στο συνολικό αποτέλεσμα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα Soft Skills είναι οι επικοινωνιακές δεξιότητες, οι ηγετικές ικανότητες και η συναισθηματική νοημοσύνη.

Τα «Soft Skills» αποκαλούνται επίσης «People Skills», «Social Skills» ή «Interpersonal Skills». Μολονότι στοιχεία του χαρακτήρα, με την κατάλληλη καθοδήγηση μπορούν να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν.

Σύμφωνα με το World Economic Forum (2020), τα πιο σημαντικά εφόδια για την επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων κατά την επόμενη δεκαπενταετία θα βασίζονται σε συγκεκριμένα Soft Skills.

Εκεί που τα Soft Skills αναδεικνύονται σε κυρίαρχο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενός επαγγελματία είναι ο χώρος του τουρισμού και της εστίασης. Αν δραστηριοποιείστε επαγγελματικά σ΄ αυτούς τους κλάδους και θέλετε να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας ή να ανακαλύψετε δυνατότητες που ίσως να μην γνωρίζετε ότι διαθέτετε, το συγκεκριμένο Workshop προσφέρει μια πολύτιμη ευκαιρία συμμετοχής.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί Certificate – Πιστοποιητικό Παρακολούθησης.

Certificate:

Soft Skills in Hospitality

Διάρκεια:​

8 ώρες

Ωράριο:​

17:30 – 21:30​

Κόστος:​​

240€ *

Στοιχεία Επικοινωνίας:​​

Τηλ: +30 210 7253 783​

*Ισχύει ειδική τιμή για φοιτητές & αποφοίτους του BCA College

front-office

Δομή Σεμιναρίου

Instructor

Θέμα

1η ημέρα

 

17.30 – 19.30

Χριστίνα Κωνσταντινίδου

  • Τι είναι τα Soft Skills και ποια είναι τα Soft Skills που πρέπει να αναπτύξουμε
  • Η σημασία των Soft Skills για την επαγγελματική μας επιτυχία
  • Management και Ηγεσία: ποια η διαφορά τους και τι skills πρέπει να αναπτύξουμε για να είμαστε επιτυχείς
  • Ηγεσία και Διαπροσωπικές Σχέσεις και Επικοινωνία

1η ημέρα

 

19.30 – 21.30

Πάρις Χατζηπαρές

  • Προσωπικά Αποτυπώματα και Συστήματα Πεποιθήσεων
  • Αντικρουόμενες Πραγματικότητες – Αντίληψη και Κατανόηση
  • Ενσυναίσθηση και Ενεργητική Ακρόαση
  • Οι 3 Πυλώνες της Επικοινωνίας
  • Συμπεριφορά έναντι Χαρακτήρα

2η ημέρα

 

17.30 – 19.30

Πάρις Χατζηπαρές

  • Γλώσσα Σώματος
  • Μικροεκφράσεις Προσώπου
  • Τεχνικές Καθρεπτισμού και Commonalities
  • Επικοινωνιακοί Χαρακτήρες κατά NLP

2η ημέρα

 

19.30 – 21.30

Κωστής Σταματόπουλος

Στο τελευταίο μέρος του  Workshop θα βάλουμε σε εφαρμογή όλες τις δεξιότητες / Soft Skills που χρειάζεται να έχει κάθε αποτελεσματικός εργαζόμενος στον τομέα του Hospitality, μαζί με τις γνώσεις που αποκτήσαμε τις τελευταίες μέρες στη διάρκεια του σεμιναρίου.

Θα συμμετέχουμε σε ένα διαδραστικό παιχνίδι και θα ψάξουμε, σαν ομάδες, να βρούμε τις καλύτερες λύσεις στα ζητήματα που αντιμετωπίζει το έμψυχο δυναμικό στο Front Office μιας μεγάλης ξενοδοχειακής μονάδας.

Γνωρίστε την ομάδα των εισηγητών

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​