Το Μarketing εξελίσσεται ταχύτατα. Ενώ πριν κάποια χρόνια ήταν απλώς η τεχνική ώστε ένα προϊόν να φτάσει στο κοινό του, σήμερα περιλαμβάνει πολύ περισσότερα. Διερευνά, εκτός από τις συνήθειες των καταναλωτών, τις αξίες τους, τις αντιλήψεις τους και το συνολικό σενάριο ζωής τους, έτσι ώστε ολόκληρη η διαδικασία σχεδιασμού και προώθησης προϊόντων να είναι πελατοκεντρική και να δημιουργεί μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στο κοινό, στα προϊόντα που χρησιμοποιεί και στις εταιρείες που τα παράγουν. Σήμερα, οι εταιρείες έχουν εντονότερο κοινωνικό ρόλο και η εξέλιξή τους επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, εκτός από τις πωλήσεις. Στην πραγματικότητα οι πωλήσεις είναι το αποτέλεσμα όλων αυτών των παραγόντων που περιλαμβάνουν ακόμα και τη στάση των εταιρειών σε κοινωνικά, περιβαλλοντικά ή και πολιτικά θέματα. Αυτό το σύνθετο περιβάλλον καλείται να διαχειριστεί ένα στέλεχος marketing με υψηλούς επαγγελματικούς στόχους. Για να το πετύχει χρειάζεται ανάλογα σύνθετες γνώσεις και ικανότητες. Το μεταπτυχιακό τμήμα MSc Marketing του BCA που διεξάγεται με τη συνεργασία του University of West London, δίνει στους φοιτητές του τα εφόδια ώστε να είναι σε θέση να «χτίζουν» όνομα σε προϊόντα και εταιρείες, να το διατηρούν παρά τις διακυμάνσεις της αγοράς, να διερευνούν τις τάσεις του κοινού, ανακαλύπτοντας ανικανοποίητες ανάγκες που θα οδηγήσουν σε νέα επιτυχημένα projects και να αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία (μια άλλη κατεύθυνση του μεταπτυχιακού τμήματος προσφέρει εξειδίκευση στο ψηφιακό marketing) ώστε να μπορούν σύντομα να αναλάβουν τη διεύθυνση του τμήματος marketing σε εταιρείες και οργανισμούς.
Οκτώβριος – Χειμερινό Εξάμηνο ή
Φεβρουάριος – Εαρινό Εξάμηνο
Full Time – 1 Έτος Σπουδών ή
Part Time – 2 Έτη Σπουδών
• On Site
• Online (Υποστηρικτικά της διδασκαλίας)
• Βιντεοσκόπηση Μαθημάτων (Υποστηρικτικά της διδασκαλίας)
Βραδινό καθημερινές
Ελληνικά ή Αγγλικά
Το πρόγραμμα προσφέρεται και στις 2 γλώσσες, σε διαφορετικές τάξεις, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει επαρκής αριθμός εγγραφών για κάθε γλώσσα.
Συνδυάζει θεωρητική κατάρτιση και εφαρμογή στο πεδίο. Οι σπουδαστές επεξεργάζονται πραγματικά “σενάρια” στρατηγικής marketing που δίδονται ως άσκηση από τις συνεργαζόμενες εταιρίες.
Τα μαθήματα μπορούν να γίνουν και εξ αποστάσεως, με το προηγμένο σύστημα Blended Learning, σε περίπτωση που οι υποχρεώσεις του μεταπτυχιακού φοιτητή δεν επιτρέπουν τη διά ζώσης παρακολούθηση.
Το Τμήμα λειτουργεί σε συνεργασία με το πολυβραβευμένο Πανεπιστήμιο του Δυτικού Λονδίνου το οποίο έχει την ευθύνη της ύλης, των εξετάσεων και απονέμει τους τίτλους σπουδών.
Σπουδάζοντας στο BCA, ζείτε στην Ελλάδα την ατμόσφαιρα ενός Βρετανικού ή Ελβετικού Πανεπιστημίου υψηλής στάθμης και σας απονέμονται οι τίτλοι σπουδών (Bachelor & Master) οι ίδιοι ακριβώς που χορηγούνται στους φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ελβετίας, οι οποίοι αναγνωρίζονται παντού στον κόσμο (και είναι ισχυροί για οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα ακόμα και για διορισμό στο ελληνικό Δημόσιο). Επιπλέον, αξιοποιείτε την ψηφιακή τεχνολογία με τις εξειδικευμένες πλατφόρμες εξ αποστάσεως παρακολούθησης που έχει δημιουργήσει το BCA και έχει εντάξει στη φιλοσοφία του Blended Learning.
Την πετυχημένη πορεία του BCA πιστοποιούν οι πολλαπλές βραβεύσεις που έχει δεχθεί στην πορεία των ετών εκπαιδευτικής του λειτουργίας με ιδιαίτερη σημαντική την ανακήρυξη του ως το «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ». Περισσότερες πληροφορίες για τις βραβεύσεις του BCA College μπορείτε να δείτε εδώ.
Τα προγράμματα σπουδών του BCA College, εμπλουτίζονται περαιτέρω με επιχειρηματικές επισκέψεις, σεμινάρια και ομιλίες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς παράλληλα με το πρόγραμμα σπουδών. Οι εκδηλώσεις αυτές γεφυρώνουν την ακαδημαϊκή θεωρία που διδάσκεται στις αίθουσες με τις σύγχρονες πρακτικές του επαγγελματικού στίβου, μεταφέρουν στους σπουδαστές τεχνογνωσία και εξειδίκευση σε αληθινό χρόνο και τους συνδέουν με καταξιωμένα στελέχη, επιχειρηματίες, και ανθρώπους με θέσεις-κλειδιά στον κλάδο τους.
Οι υποψήφιοι μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, εφόσον διαθέτουν ένα από τα ακόλουθα προσόντα:
Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά. Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα Αγγλικά θα πρέπει να κατέχουν μία από τις παρακάτω πιστοποιήσεις:
Για τους υποψηφίους σπουδαστές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα στα αγγλικά αλλά δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της αγγλικής γλώσσας, προσφέρονται εντατικά μαθήματα αγγλικών.
H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας) στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Η Δρ. Χριστίνα Κωνσταντινίδου έχει λάβει το διδακτορικό της τίτλο (DBA) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Nottingham Trent University. Είναι κάτοχος MBA με Distinction από το Kingston University και MA με Άριστα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Παράλληλα, διαθέτει ένα BA Honours First Class στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Kingston University και ένα BH με Άριστα στις Ανθρωπιστικές Σπουδές και συγκεκριμένα στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό με πλήρη υποτροφία από το ΕΑΠ.
Έχει μακρά επαγγελματική προϋπηρεσία στον ξενοδοχειακό και τουριστικό χώρο. Επί 23 συναπτά χρόνια έχει διατελέσει Γενική Διευθύντρια στο ξενοδοχειακό συγκρότημα Porto Hydra (4 αστέρων, 300 δωματίων – 700 κλινών) με πολλές βραβεύσεις και διεθνείς αναγνωρίσεις.
Επιτέλεσε Γενική Διευθύντρια στην εταιρεία “Time Share Hellas S.A.” για 3 έτη και συντέλεσε στην ανάδειξη εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων/υπηρεσιών.
Για 21 συνεχή έτη ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ανώνυμης εταιρείας Ακτή Πλέπι που συνέβαλε δραστικά στην ανάπτυξη του τουριστικού γίγνεσθαι του νομού Αργολίδας και επί 8 έτη Διευθύνουσα Σύμβουλος της ανώνυμης εταιρείας «Διαχειριστική Α.Ε.». Από το 2017 συνεργάζεται με το BCA College ως ακαδημαϊκό στέλεχος. Tο 2018 ανέλαβε τη διεύθυνση του τμήματος Hospitality & Tourism Management του BCA, ενώ από το τέλος του 2019 έχει αναλάβει τη Γενική Διεύθυνση του BCA College.
Διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα. Υπήρξε Module Leader σε πολλές εκπαιδευτικές θεματικές του BCA College σε συνεργασία με το Plymouth University και το University of West London. Επίσης, έχει συνεργαστεί εκπαιδευτικά με το AGSM και το «University Degli Studio Guglielmo Marconi».
Υπήρξε κεντρική ομιλήτρια σε συνέδρια και workshops πολλών ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων. Επιπλέον, έχει διεξάγει πολλές ομιλίες και σεμινάρια στο πλαίσιο του project HoReCa Empowered, που υποστηρίζεται από το kariera.gr και χρηματοδοτείται από την 3E-Coca Cola. Ενώ, έχει προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες της ως μέντορας σχετικά με το Youth and Women Empowered υπό τον συντονισμό της 3E-Coca Cola και του kariera.gr Παράλληλα, έχει δώσει πολλές διαλέξεις σε διάφορα projects που υποστηρίζονται από το Regeneration και χρηματοδοτούνται από την Τράπεζα Πειραιώς.
Έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά. Το ενδιαφέρον της επικεντρώνεται στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, στις νέες τάσεις του Hybrid και Blending Learning, στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και στον τομέα του Τουρισμού και της Φιλοξενίας.